Rezervujte ON-LINE ubytování

s 15% slevou na skipasy ve SkiResortu

janskelazne.cz > Kam s dětmi > Farmapark Muchomůrka

Farmapark Muchomůrka

Přírody kolem nás stále ubývá a děti už nezažívají to, co bylo dříve běžné. Ve Farmaparku je zásadní věc volný kontakt dětí se zvířaty v jejich domácím prostředí. Děti si mohou vybrat, zda si budou hrát se zvířaty, kterých je tu hodně, nebo si vyberou jinou z mnoha dalších aktivit, které jsou ve Farmaparku k dispozici.

V roce 2013 vznikla stezka Krakonošova Muchomůrka, na stezce je celkem deset zastavení. Jsou zde obří lavice, stoly, židle, dokonce i postel, ale také Krakonošovi pomocníci s dřevěnými knihami. Autorem textů a ilustrací knih byla výtvarná dílna Bosorka z Janských Lázní.

Stezka Krakonošova Muchůmůrka Vás dovede krásnou historickou alejí přímo k nepřehlédnutelnému Krakonošovu domečku u Farmaparku.

Do Farmaparku Vás zavede historická javorová alej, přístupná ze dvou směrů. Vstupní Krakonošovy branky jsou při cestě ze Svobody nad Úpou a z Janských Lázní. U branek je možnost upozornit zvonkem Krakonoše, že se vchází na jeho stezku.

Pod dohledem Krakonošových dřevěných pomocníků, např. ODPADNÍKA, AUTOMORA, VĚTROVCE a dalších, si děti mohou přečíst ilustrované pohádkové knihy či odpovědět na Krakonošův test.

Vstupné do farmaparku

vstup 80,-
ŠKOLNÍ skupiny nad 10 osob 60,- (doprovod vstupné a káva zdarma)

Otevírací doba

UPOZORNĚNÍ PRO NÁVŠTĚVNÍKY!
U farmaparku nelze parkovat autem, prosíme používejte parkoviště ve Svobodě nad Úpou nebo Jánských Lázních.

Květen - Září: 10:00 - 18:00 (možnost opékání)
Leden - Březen: 16:00 - 19:00 (opékání špekáčků, jízda na pytlích, krmení zvířat)
V říjnu je možné navštívit Farmapark po předchozí domluvě.

Při větru a dešti farma spí a odpočívá.

Kudy ?

UPOZORNĚNÍ PRO NÁVŠTĚVNÍKY!

Z JANSKÝCH LÁZNÍ...

Je to nejlepší výlet s minimálním převýšením. Od hotelu Lesní dům se vydáte lesní stezkou směr Duncan, cestou najdete směrovky na Muchomůrku. Půjdete okolo Duncanu stále po hřebeni, až dojdete k aleji, a pak už je to jenom kousek.Rovněž se napojíte na zelenou turistickou značku. Z kolonády se vydáte rohovou uličkou kolem Janského dvora, první odbočkou vlevo budete pokračovat okolo apartmánů Stříbrný pramen až dojdete na Duncan, budete se držet stále vpravo, určitě narazíte na směrovku Muchomůrka nebo na zelenou značku.

ZE SVOBODY NAD ÚPOU...

Z náměstí, případně od infocentra se vydejte po zelené turistické značce - Pietteho stezce, směr Muchomůrka.

Více zde :

Lastminute Jánské Lázně nabízíme ubytování již od 450 Kč osoba/noc

Aktuální informace a nejlepší nabídky ubytování